Sierra Nevada - Yosemite Park - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van Maud Teeuwen - WaarBenJij.nu Sierra Nevada - Yosemite Park - Reisverslag uit Yosemite, Verenigde Staten van Maud Teeuwen - WaarBenJij.nu

Sierra Nevada - Yosemite Park

Blijf op de hoogte en volg Maud

05 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Yosemite

Maandag 29 juli zijn we vroeg opgestaan want we hadden een lange rit voor de boeg. We zijn via de Sierra Nevada naar Yosemite Park gereden. Berg op berg af, maar met adembenemende uitzichten. Er was zoveel te zien, dat we vaak uit de auto zijn gestapt (waar het kon) om foto’s te maken. Wat een uitzichten en wat een natuur. Geweldig. We zijn over de 3km hoge Sonora pas gereden. Het grootste gedeelte van het jaar is deze pas afgesloten vanwege de hevige sneeuwval. Wij konden er nu gewoon door heen rijden maar zagen wel nog af en toe sneeuw liggen. Via Mono Lake zijn we naar Yosemite gereden. In Yosemite hebben we de Tioga pas gereden. Ook hier weer super veel gezien. Op de foto’s kunnen jullie er een beetje een beeld van krijgen, maar in het echt is het natuurlijk nog véél mooier. We hebben veel wild kunnen spotten onderweg. Natuurlijk waren wij op zoek naar de zwarte beer. En jawel hoor, ook die hebben we gezien. Je weet dat ze daar moeten zitten, maar als je hem dan ook nog in levende lijve te zien krijgt is dat natuurlijk helemaal geweldig. Het was een lange dag (eigenlijk iets te lang). We kwamen rond 20.00 uur aan in Fresno, waar we die nacht hebben geslapen als roosjes.

• 05 Augustus 2013 - 18:38

***MAM***:

HOI WILDSPOTTERS

Dat ziet er mooi uit, wat een natuur!!
    En dan die zwarte beren, maar jullie hebben ze wel mooi gezien, ze moeten er ook maar net lopen en dat deden ze.
    Het weer was ook mooi met die blauwe luchten, jammer dat het water zo koud was he Bibi!!!
    Dit is toch mooi om jullie avontuur in Amerika af te sluiten, geniet er nog een paar dagen van en daarna begint hier weer een nieuw avontuur, dat heeft vast ook wel weer leuke dingen.
    Doei groetjes,
    ***MAM***OMA***XXXX

• 05 Augustus 2013 - 18:55

Diny:

Ha femilie,

jullie sluiten het Amerika-avontuur wel mooi af. Wat een giga mooie natuur.

Gr. , Diny

• 05 Augustus 2013 - 23:28

Esther:

Wow, its amazing! Wat een geweldige ervaring! Dat neemt niemand je meer af! Groetjes en tot gauw x Esther

• 07 Augustus 2013 - 17:06

Tante Mien En Ome Sjra Dekkers:

Hallo amerikanen,

Nog fijne laatste dagen in amerika, met een mooie natuuromgeving, en een goeie behouden thuiskomst!!!!